Referat af den ekstraordinære generalforsamling den 16. august 2022

af den ekstraordinære generalforsamling den 16. august 2022

(elektronisk) i

”Brancheforeningen for kosmetiske tatovører,

kosmetiske behandlere og uddannelsessteder”

KKBU

Den 16. august 2022, kl. 18.30, afholdtes ekstraordinær generalforsamling (elektronisk) i Brancheforeningen.

Dagsordenen var fastsat som følger:

1. Valg af dirigent og referent.
  2. Anden behandling af forslag til ændringer i foreningens love, jf. vedlagte bilag.

Ad 1 Valg af dirigent og referent

Advokat (H) Finn Altschuler valgtes som dirigent og referent.

Dirigenten konstaterede, at generalforsamlingen var lovligt indvarslet ved elektronisk meddelelse til medlemmerne, og at generalforsamlingen var beslutningsdygtig.

Der var enighed herom.

Ad 2 Forslag til ændringer i foreningens love, jf. vedlagte bilag

Dirigenten oplyste, at ændringerne i lovforslaget blev behandlet på den ekstraordinære generalforsamling den 1. juni 2022. Da der ikke var mindst 2/3 af medlemmerne til stede på generalforsamlingen, jf. lovenes § 17, stk. 1, skal lovforslaget behandles på en ny ekstraordinær generalforsamling, hvor forslaget anses for vedtaget, såfremt mindst 2/3 af de stemmer der afgives er for forslaget, uanset hvor stor en del af medlemmerne der er til stede. Ordlyden af ændringsforslagene var udsendt til medlemmerne i forbindelse med den ekstraordinære generalforsamling den 1. juni 2022 og var opslået på foreningens hjemmeside. Dirigenten gennemgik hver enkelt lovforslagsændring iht. det vedhæftede forslag og konstaterede, at der ikke var ændringsforslag til nogen af forslagene. Dirigenten stillede herefter det samlede forslag til afstemning.

Generalforsamlingen vedtog enstemmigt det samlede forslag uændret. Dirigenten konstaterede videre, at lovene herefter er ændret, og at lovændringerne vil blive indført i de eksisterende love, der vil blive opslået på hjemmesiden.

Ad 3 Eventuelt

Ingen rejste sager under eventuelt, hvorfor mødet blev hævet, og man overgik til afholdelse af bestyrelsesmøde.

Som referent og dirigent: _________________________

Finn Altschuler